måndag 24 oktober 2011

2 månader kvar....

Var ute på en lite längre kvällspromenad idag eftersom vi inte gick så mycket igår varken hundarna eller jag. Kunde inte låta bli att tänka på dagens datum - 24:e, 2 månader kvar till julafton (vad fort tiden går...). Jag är lite av en julnörd :). Det är väl inte själva julafton som jag ser fram emot utan allt som händer innan, så jag kan inte låta bli att börja småplanera lite redan...
När vi var och handlade i Helsingborg i helgen så var det mycket julpynt redan i affärerna, lite tidigt kan även jag tycka men jag kollade gärna :)

Här lite inspiration från IKEA, de brukar väl vara först med att ta fram julsaker...



Jag gillar det vita pyntet får nog inhandla lite av det innan advent.
Var inne på fler sidor för att få lite tips, hittade denna bilden hos Granit:


Fint med zink och lite svart oxå!


Blev bara lite småhandlat igår men jag hittade i alla fall de här bokstäverna. Har letat efter bokstäver att sätta på huset istället för en siffra, tror de här kommer att passa:


Har tillbringat mestadels av kvällen till att komma ikapp med lite "sysslor"  som inte blev gjorda i helgen städat, vattnat blommor, tvättat m m .
Så blir det när man är borta och roar sig..... :)



Kram Suss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar