lördag 1 oktober 2011

Äntligen en egen blogg!

Nu har jag äntligen kommit igång med min blogg efter hjälp ikväll av yngste sonen. Den är inte ännu som jag vill ha den riktigt men jag får väl lära mig under tiden.....


Idag har varit en väldigt varm oktoberdag. Jag har haft en hemmadag med tvätt, städning och varit en sväng på gymet och tränat.
Vi har också varit ute på en hundrunda i solen och då gick vi förbi den nya hockeyhallen och kollade på Ludde när han tränade sitt första pass här inne i Vetlanda. Å vad skönt att slippa åka med honom till Landsbro i fortsättningen!


Vi har också ett "födelsedagsbarn" i huset idag. Chippen fyller 4 år!!
Här är han väldigt nöjd med presenten han fick!  :)
















Jag och mannen min firade 21 år tillsammans i veckan så ikväll blev det en god trerättersmiddag.
Vi blev bara 3 kvar i familjen som åt middag, de båda äldsta var iväg med kompisar.























Kram

1 kommentar:

  1. Vad kul, och välkommen till bloggvärlden.
    Man lär sig olika finneser med tiden och det är en riktigt rolig värld.
    Kram Malin

    SvaraRadera