onsdag 5 oktober 2011

Att hinna med allt man vill...

Tiden räcker inte alltid till det man vill göra! 
Körde Victor till gymnasiet idag på morgonen. Han går sista året på teknikprogrammet och de har åkt till Stockholm för att gå på teknikmässa. Lilla bilen ville inte starta riktigt så vi kom precis till kl 06,45 då de skulle samlas och jag blev försenad på morgonen...
På eftermiddagen ringde Gustav och behövde skjuts till hockeyhallen kl 16,30! Rusade från jobbet och körde honom. Väl hemma ville Ludvig ut och köra (igen...) direkt men då kom Thore hem så han fick köra med honom till flickvännen och sen åkte han och handlade (tack o lov jag hatar att handla!)

Tog en snabbpromenad med hundarna och körde lite intervaller i skogen. Eftersom jag har problem med diskbråck så får jag ont efter löpning. Chiropraktorn tipsade om att det var bättre med just intervaller, får väl se hur det känns imon....
Hade tänkt åka till Myresjö och träna med mina hundar men kände att det blir sent ikväll igen så det fick bli lite snabbträning på trädgården istället.

Platsläggning

Svea på språng vid inkallning!

Mannen min har börjat med middagen och jag ska hämta upp killarna innan jag tar tag i tvätt och stryktvätt så kanske jag kan se lite på "Bonde söker fru", har inte sett detta ännu....
Ha en bra kväll!



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar