söndag 16 oktober 2011

Bakning och seriepremiär....

Morgonrundan tog jag förbi hockeyhallen med hundarna. Svea blir så lycklig för där finns lite ihopskrapad snö från ismaskinerna. Hon älskar verkligen snön! Fast det kan gärna vänta ett tag innan snön faller tycker jag....

Efter lite snabbfrukost bakade jag bröd och lite kakor. Hann precis bli färdig innan det var dags att åka ner till hockeyhallen för idag hade Gustav seripremiär med sitt U 15.
SAPA-arena är en samlingsplats här i lilla Vetlanda nu. Alltid mycket folk som är där. Nybyggd bandyhall och hockeyhall jämte konstgräsplan (som var gamla bandybanan) - perfekt!!
Saknar nåt fik el dyl men det kanske kommer längre fram? Bra att ungdomarna har ett sånt här ställe att tillbringa sin fritid på!


Det gick bra för grabbarna, de vann med 5 - 4 i en mycket spännande match.
Här är Gustav på hockeyplan:



Efter hockeyn spelade vi innebandy med jobbet. Mycket roligt men tyvärr känner jag redan att jag har ont i min höft. Får väl försöka några gånger annars är det väl bara att inse att gymträning och lite crosstraining är det enda som funkar nu... :(

Nu blir det en liten hundrunda till och tvättstugan!




Ha en bra söndagkväll för snart är det måndag.....
Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar