fredag 14 oktober 2011

Bastupremiär

Äntligen helg igen!
Känns som det är mest måndagar och fredagar, tiden går så fort....
Varannan fredag slutar vi kl 13 och det var min tidiga fredag idag. Det är jätteskönt hela helgen blir mycket längre.


Vi åt mat, ikväll blev det italiensk buffé - smarrigt, redan kl 17,30 för killarna skulle iväg på olika saker. Då hade jag varit på gymet och tränat, gått en långpromenad i skogen och bastat. Det var premiär för den här "säsongen". När vi byggde till så gjorde vi den nya toan tillräckligt stor för att få plats för en bastu också. Väldigt avkopplande att basta men jag lär väl somna ännu tidigare ikväll än vad jag brukar på fredagskvällarna.... :)

Fotade inne på "stora" toan men överföringen från kameran till datan vill inte funka!! Tröttsamt när sånt inte fungerar! Får gå tillbaka till affären imon och se om de hittar problemet?!
Bilderna får komma in senare...


Här är nu bilderna:






















Ni får hålla till godo med denna söta bild som jag fick på mailen häromdagen.


Ha en härlig fredagskväll nu blir det snart Idol!

Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar