måndag 3 oktober 2011

Favorithörnan

På morgonen idag så firade jag Ludvig som egentligen hade namnsdag igår men han hade inte gått upp när jag åkte till Växjö och så hade han kompisar som sov över. Nu fick han i alla fall frukost på sängen :). 

Igår kom en av hans vänner med en blomma i kruka till mig som han och hans mamma hade köpt till oss bara för att han har bott rätt så mycket några helger. Sååå gulligt av dem!! Han visste dessutom precis vad det skulle vara för färg på krukan :).

Här kommer lite bilder från vårt vardagsrum, tv-rummet. När vi byggde ut vårt hus för några år sen så gjorde vi vardagsrummet större så att det blev kök, en del med matbord och två trappor ner en del med soffa och tv:n.
Min favorithörna är i schäslongen där jag gärna sitter (eller rättare sagt ligger) och kollar på tv:n eller med laptopen i knät....





MIN FAVORITHÖRNA!



Denna fina kudden har jag köpt av min arbetskamrat, Jane. Hon syr upp dem efter önskemål om färg o text. Ett tidigt julklappstips kanske :).


Lite hemmapyssel sen blir det snart favvohörnan.....



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar