fredag 21 oktober 2011

Har jag packat rätt??

På lunchen idag hann jag med lite shopping. Parfymen och lite av sminket var slut och det måste fixas innan vi ska på fest!
Vid Mors Dag fick jag denna parfym "Fancy" Jessica Simpson av mina älskade söner. Den passade mig perfekt så jag ville ha en sån igen. Nytt läppstift och vattenfast eyeliner vilket är ett måste för mig som har problem med att ena ögat rinner ofta. 


Har nu packat inför helgen och har jag packat rätt? Har verkligen försökt att inte ta med för mycket... Men kan inte bestämma mig riktigt för vad jag ska ha imorgon kväll...

Tunika - Vila
Underklänning - B Young
Stövlar - Din Sko
...denna stass i svart och grått...

...eller kanske denna tunika med lite mer färg men då måste jag ha kofta och det kanske blir varmt....

Tunika -  Street One
Kofta - B Young

Jag har helt enkelt packat ner båda (och lite till...) så får vi se vad det blir?



Thore är med  Gustav i Jönköping för de har match mot HV 71. Fick just mess o de leder med 3 - 2 efter första perioden, spännande!!
Victor har åkt iväg över helgen på hemvärnsövning och Ludde är iväg.
Så jag får ha fredagsmys ensam med vovvarna ikväll.

Å nu har Idol börjat och jag ska äta lite tacos.....

Ha en riktigt skön helg!
Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar