fredag 7 oktober 2011

Härligt med fredag!

Vi hade en väldigt trevlig kväll igår men idag var det en intensiv dag på jobbet igen.
Blev kvar efter arbetsdagens slut för jag hade mycket att göra och när jag kom hem satt mina vovvar och väntade på att komma ut. De andra hade självklart varit ute med dem men jag behövde verkligen frisk luft själv...Tog en skogspromenad även att det började mörkna (skönt för då är man ensam i skogen och hundarna kan springa fritt =)).
Vid ett ställe går det in en grusväg från Näsbyvägen där har någon för några veckor sen dumpat flera papperspåsar med gamla matförpackningar, glasburkar och konserver. Mina hundar vill förstås dit och hoppas på att hitta lite matrester. Fattar inte hur man slänga detta så??! Inte bara farligt för hundar som är och nosar utan även för alla andra djur i skogen!!

Nu är det fredagsmys med godis :) framför fotbollen på tv:n. Sverige leder med 
2 - 1 och det är inte mycket tid kvar måtte de hålla detta....

HEJA SVERIGE!!

Så här ser det ut framför mig.... Efter fotboll blir det Idol som jag tyvärr har missat kvalet på men nu får jag se på fredagsfinalerna istället.



BOKTIPS!


Tänkte läsa ut min bok efter (om jag inte redan har somnat....), den kan jag verkligen rekommendera. Inte så mycket handling men rolig och lite sorglig:
"Konsten att tala med en änkling" av Jonathan Tropper



Ha en härlig helg!!




Ps. Sverige vann - GÖTT!!


Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar