onsdag 19 oktober 2011

Höstpromenad

När jag cyklade hem efter att jobbat över en stund så var det klart och bra väder. Var bara hemma och bytte kläder och städade av toaletterna (försökte vara lite effektiv....)
När jag kom ut igen var det redan mörkt och spöregn!!


Och så här blöööta var vi efter promenaden från topp till tå!
Hjälpte inte med regnställ och jag hade verkligen behövt de här på fötterna....

Från Din Sko
....men de är inte så sköna att gå med i en timme.
Hundarna bryr sig inte de gillar att bli blöta oavsett hur....
Själv tyckte jag inte det var nåt skönt med promenaden, tyckte bara det var kallt o blött och ville hem!
Men när jag kom hem hade mannen min gjort en jättegod fisksoppa med lax, räkor och kantareller och det var ett GI-recept så den var dessutom nyttig :).


Så nu har jag tänt ljus och ätit varm soppa. Ska ta tag i lite "sysslor" innan jag kryper ner under filten i soffan resten av kvällen....



Ha det gott denna ruggiga kväll!
Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar