torsdag 6 oktober 2011

Höstträff!

I eftermiddag och ikväll har vi höstträff med jobbet. Vi brukar ha en träff på våren och en på hösten. Information angående företaget och sen gör vi nån aktivitet och äter gott. Ikväll blir det info på företaget och sen ska vi till "The Old Barn" och äta mat.

Idag blir det därför ett snabbinlägg så här hemma på lunchen. Försöker vara effektiv denna timme... Var ute en sväng med hundarna i skogen och Svea lyckades hitta en hög med gräs bakom någons trädgård som hon glatt rullade sig i!!! Fick bli en liten snabbtvätt på damen.
Lyckades ta sönder snöret till min blus precis nyss oxå när jag busade lite med vovvarna, varför händer alltid sånt när man har lite bråttom??

Nu har jag fått i mig lite snabblunch medan jag skrev ner detta och ska tillbaka till jobbet.
Passande att ha höstträff idag. När vi var ute på morgonpromenaden redan strax efter fem så var det jättemörkt, regnade och blåste - en typisk höstdag!
Längtar nästan lite efter snön eller åtminstone efter frost för då blir det i alla fall ljusare.... :)



Kram

2 kommentarer:

  1. Är snölängtan genetiskt? Blir typ idiotförklard när jag säger att jag längtar efter snön. Men morgonrundorna är verkligen svarta nu. Sen är ju snön helt underbar även i andra avseenden än att lysa upp.
    Hoppas ni fick en trevlig kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja kvällen var jättetrevlig och ja vi är nog lite tokiga =) men det är väl bara vi hundägare som är uppe tidigt och promenerar....
    Ha en bra helg!
    Kramis

    SvaraRadera