tisdag 25 oktober 2011

I min handväska...!

När jag kom hem på lunchen idag så skulle jag skynda mig in för jag att hinna med en runda i skogen med hundarna. Jag tog med mig posten samtidigt som jag letade husnycklar i väskan och tappade ena handtaget och nästan hela innehållet åkte ur...
Kunde inte annat än förvåna mig över hur mycket jag lyckas få ner i den!
Jag köpte för ett tag sen en ny väska som jag tyckte var jättebra för det var så många fack alltså mycket lättare att hitta. Eller inte....
Från Gina Tricot

Vad som fanns i den?
Följande:


Filofax, sminkväska, plånbok, solglasögon (de kan jag nog lägga ur nu... :)), nycklar, pennor, mobilladdare, mobiltelefon, hundbajspåse o tuggben (har man hund så..), läppstift o lypsyl, extra linser och klädvårdsrulle - ett måste när man har 2 Golden Retriver.
Är det bara jag eller har alla kvinnor fullt i sina väskor!?


Var på ett styrkespass efter jobbet o kunde köra 30 min på crosstrainern (längsta på länge...)  hoppas nu inte att jag känner av det i höften imon. 
Gick sen hundrundan, fixade lite här hemma och tog en lång varm dusch. Nu har jag krupit upp i soffan med en stor tallrik räkor och och min tekopp. Ska kolla in lite bloggar!



Kram Suss

3 kommentarer:

  1. Som min sambo säger "Ni har ju ert överlevnadskit i era handväskor" :-)

    /nettan

    SvaraRadera
  2. Räkor och the är ju inte helt fel.Kram Jane

    SvaraRadera
  3. Haha, det där med bajspåsar och hundben känner jag igen....men sen kan man hitta allt möjligt konstigt i väskorna. Ibland undrar man allt hur det hamnat där. Fast här har vi en hankatt vi kan skylla på, han är jätteduktigt på att bära runt på diverse skumma grejer och lägga lite överallt. (alltid bra att ha någon att skylla på ;))
    Kram Malin

    SvaraRadera