måndag 17 oktober 2011

Ledig eftermiddag

Kände mig riktigt utvilad idag efter en lugn helg. Var faktiskt ute med hundarna 10 min innan 5 idag då var det kallt och härlig luft!

I eftermiddag har jag varit ledig. Var med Ludvig hos chiropraktorn i Nässjö. Vi fick med oss min mamma oxå som fick en tid precis innan oss. Ludde har tyvärr problem med sin rygg efter en smäll i sargen på en hockeymatch för några år sen men det har blivit mycket bättre nu.
Fick lite mer tid över än vanligt så efter ett snabbpass på gymet (hade inte så ont efter innebandyn som jag hade befarat...) där jag testade lite tips som även jag fick av Petter (chiropraktorn) och efter hundpromenaden så bakade jag bröd även idag. Det går åt mycket bröd i det här huset. Vi skulle göra lasagne till middag så ugnen var ju ändå varm som min mamma brukar säga.... :)







Efter disk och städning ska jag plåta lite på vovvarna, kommer bilder imon....
Ha en bra måndagkväll!
Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar