onsdag 12 oktober 2011

Morgontrött!

Inte bara jag som är morgontrött! 
Så här trötta var Svea och Chippen när vi skulle ut på morgonen strax efter kl 5 idag.


Ska vi verkligen gå ut redan...?




Vi träffade vår trevliga granne som är pensionär och morgonpigg :). Vi pratade en stund  sen var jag tvungen att skynda mig hemåt för att hinna bli färdig för jobbet. Han skulle hem och äta frukost o läsa tidningen i lugn och ro...
Vad skönt att vara pensionär! Ja ja, jag får nog jobba några år till innan det blir min tur :).

Blev kvar på jobbet också idag (mycket att göra just nu...). Efter lite träning, matlagning och snabbstädning så är det inte mycket kvar av kvällen.
Ska krypa i säng och bläddra i lite inredningstidningar nu och försöka somna tidigt. 
Imorgon blir det sent för då är det tjejträff!!


Sov gott!

Kram Suss

1 kommentar:

  1. Jag är ju egentligen en "blommördare" men sen jag fick tips om hur jag ska göra ed orchideerna har det funkat. Den som nu vissnat har blommat sen maj?!?!?
    http://frunerolindstrom.blogspot.com/2011/05/ljuvliga-orchide.html kolla länken i det inlägget så ska du se att det gör susen!

    SvaraRadera