lördag 22 oktober 2011

På väg....

Nu är vi på väg till Helsingborg mannen min och jag. Vi ska iväg på lite shopping när vi kommer dit och sen blir det Wallmans Salonger ikväll. Ska bli så kul!!

Har varit uppe tidigt (ingen sovmorgon idag inte...) och varit ute med hundarna 1 timme så killarna inte behöver gå nån långrunda med dem. Vi var ganska ensamma ute denna morgon bara rådjur och harar :). Snart kommer min snälla syster och skjutsar oss till bussen.

Ska ta många bilder i helgen men de kommer inte in förrän imorgonkväll eller ev. måndag... Får väl se hur trött jag är när vi kommer hem. 

Ha en härlig lördag så länge.....




När vi kom ner till Helsingborg så var det incheckning och sen gick vi lite på stan (fanns många fina inredningsbutiker men inte så lätt att handla med sig nåt...). 
Vi hann med att sova lite middag innan det var dags att göra sig i ordning för kvällen.
"Förfest" på ett av rummen...




...sen bar det iväg till...




och detta sällskap hade vi till bordet.
Tack snälla ni för en jättetrevlig kväll! 


Christian, Thore, jag, Therese, Madde och Tobias
Temat var 80-tal och det passade oss perfekt. Inte en låt som man inte dansade (så gott det gick vid bordet) och sjöng med i... :) Det var sååå kul!
Ett minus var att det gick lite för länge mellan "showerna" på scen och så kunde vår servitris varit lite trevligare...


Här kommer fler bilder från kvällen:














Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar