söndag 9 oktober 2011

Vackra höstbilder!









 






På kvällspromenaden idag tog jag med mig kameran och plåtade en hel del vackra höstbilder där vi brukar promenera hundarna och jag, som ni ser fick de vara med på en del bilder.
De lyckas alltid hitta nån lerpöl att bada i för de ÄLSKAR att bada - överallt, så därför blev det en extra runda förbi bäcken med rent vatten.
Som ni kan se på en bild såg jag en "nyutslagen" lupin, blommar inte de till midsommar...?

När vi var ute på morgonen så var det frost, nu blir det kallare och kallare... Då fick vi med oss husse så det blev lite "kurragömma" i skogen med Chippen o Svea vilket de älskar.
Annars har vi tillbringat det mesta av dagen i Eksjö där Gustav spelade sista träningsmatchen i hockey. Medan vi väntade på att matchen skulle börja var vi och fikade på "Lennarts" (tror jag det heter..?) min käraste och jag :). 

Nu ska jag ner i tvättstugan och komma ikapp lite med tvätten :/.



Ha en bra söndagskväll!


Kram Suss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar