tisdag 11 oktober 2011

Vad man kan göra med lite färg...




För några veckor sen gjorde jag ett par fynd. Jag köpte en spegel (som var illcerise...) och en bricka väldigt billigt och hittade en korg i källaren. Detta målade jag svart  eller rättare sagt min man var snäll och målade spegeln medan jag sprayade brickan och korgen.
Det blir i och för sig inte så mycket fynd när man köper dyr sprayfärg men ändå en kul grej :).
Som ni ser på bilden använder jag just nu korgen till extra toapapper och skvallertidningar (för den som vill sitta länge...) på stora toan men det kanske blir förvaring till vantar el dyl snart?

Nu blir det en långpromenad med vovvarna men måste hinna hem till kl 20. Då poppar vi popcorn och bänkar oss framför tv:n när Sverige möter Holland.
Såg på Aftonbladet att vår hunds namne - Chippen var petad! Synd tycker jag för han har varit bra sista gångerna.

Skogspromenaderna kan man snart glömma helt, allra helst denna veckan när de är ute och skjuter älg, om man inte hinner ut på lunchen... Får bli att gå runt och kolla på hus ;).

HEJA SVERIGE!


Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar