måndag 10 oktober 2011

Vardagspussel

Inte alltid så lätt att få ihop det på vardagarna då underlättar det att ha en son som har körkort! 
Idag skulle Gustav vara omklädd och klar i ishallen i Landsbro kl 16,45. Jag slutar inte förrän halv fem och Thore, som jobbar i Hjältevad, är tillbaka i stan vid den tiden. Då ryckte Victor in och var snäll och körde Gustav.
Tur var det för jag kom ifrån jobbet sent även idag, Cyklade direkt till gymet även att jag inte hade så stor lust men det var skönt att träna när jag väl kom dit.... Sen blev det en hundpromenad i mörkret.

Trots att vi hade tvättmaraton igår måste jag köra lite idag oxå, blir en hel del träningskläder som ska tvättas i detta hus :).
Sen ska jag tända mer ljus och krypa ner i soffan och kolla på det som är kvar av "Ensam mamma söker", har inte sett nåt från det ännu. Har i alla fall sett att det är en kille med i programmet så det kanske är dags att byta namn på den serien....


Ha en fortsatt skön måndag!

Kram Suss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar