torsdag 3 november 2011

Åhh vad jag längtar....







...tills det förhoppningsvis finns såna här sötnosar hemma hos oss!
Bilderna på valparna som där är 2 veckor gamla (blir nu bara sötare och sötare...) kommer från kenneln
 Fragrances 
där vi köpte Svea.
Vi har varit jättenöjda med den kenneln och fått den hjälp vi har behövt. Ibland har jag haft många frågor....
Tanken är att vi ska ta en kull valpar på Svea vid nästa löp så det blir inte förrän till semestern. Det skulle vara så roligt att få följa åtminstone en kull. Jag vet att det är mycket jobb och ansvar men det hoppas jag att jag med lite hjälp kommer att klara av. Väntar bara på att få kolla så att också hennes ögon är ok sen ska jag börja med Uppfödarutbildningen. 


Har tillbringat stor del av kvällen på Maxi.... Fy vad tråkigt det är att veckohandla! Fick med mig Gustav idag i alla fall så det gick lite snabbare.




TACK alla ni som har lämnat kommentarer, jag blir såå glad då!
Ha en bra kväll, imon är det fredag... :)




Kram Suss

2 kommentarer:

  1. Ååh så söta! Jag tror inte jag kommer o hälsar på när Svea får valpar, för jag tror vi blir med hund då ;-)

    Kram nettan

    SvaraRadera
  2. De var verkligen söta. Jag kan förstå att man kan falla för dem, bara du inte ska ha alla själv, för det blir ju svårt att göra sig av med dom. Kram Jane

    SvaraRadera