måndag 5 december 2011

Äntligen snö!

♫♪♪ Vi ser det snöar, vi ser det snöar det var ju roligt hurra ♫♫♫♪♪
Idag på morgonen när jag med trötta ögon vid kvart över fem drog upp gardinen såg jag att det var ljust ute! Snö!! Blev genast mycket piggare o gladare och hundarna var jättelyckliga när de kom ut... :)

På vår baksida...



"Dansbanan".....
Åkte direkt till stan efter jobbet. Skulle köpa mig en krans att ha vid ytterdörren, leta efter nåt nytt klädesplagg och lite julklappar. 
Nästan 1,5 timme senare åkte jag vidare till Maxi utan att ha hittat nånting... :/. Handlade lite till julfesten som vi ska ha med jobbet på torsdag och givetvis lite till oss.
Har varit ute på en snörunda till med doggisarna, lite halkigt men det gör mig inget!

Efter lite hemmafix så har jag nu äntligen kommit ner i min favorithörna med min kopp te och lite "nyttigt" kvällsgodis....


...och Svea som sällskap.  :)


Go kväll!

Kram Suss

2 kommentarer:

  1. Visst var det en helt underbar överraskning :)
    Gör sådan skillnad.
    Dix var helgalen i skogen och alldeles full av bus.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt med snö, det vill vi alla ha nu. Ha så bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera