onsdag 7 december 2011

Dukat för julfest....

Igår kväll när jag hade lagt mig bläddrade jag igenom Aftonbladet från söndagen. Måste bara kommentera detta föräldrar slagsmål som var på en match i Göteborg för elva-åringar!! Där har bl a föräldrar skrikit horunge till en utvisad kille. Mamman som tyckte att killen hade fått sitt straff från domaren bad de lugna ner sig och efter lite tumult utbröt det slagsmål...
Vart är hockeyn på väg? 
Kan tycka att det här lilla slagsmålet bara är gulligt men egentligen var har de sett detta, jo hos de vuxna spelarna...

Har varit ute på en runda med vovvarna och börjat med några placeringskort. Träffade Anette & Ulrika vid Paviljongen för att duka och förbereda morgondagens fest.


Placeringskort på g...

Nu är det dukat för julfest.....

Å här ska jag sitta... :)
Nu är det dukat och klart!
Ser fram emot en kväll med en massa trevliga arbetskamrater imorgon... :)


Å kör nu försiktigt alla i denna halka som har blivit (enda nackdelen med minusgrader...).
Natti natti!


Kram Suss



4 kommentarer:

  1. Haha, nä har lovat att det inte ska in några mer fyrfotingar i familjen så länge vi bor kvar i lägenheten. Men visst finns suget efter en hund till ibland. Men det blir först om några år. Nu tar vi den kommande två-fotingen först.
    Ja ruskigt halt var det nu ikväll, Dix och jag tog grusväg och skog trots mörkret så vi slapp slå omkull.
    Mysiga placeringskort, hoppas ni får en trevlig kväll i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för den snälla hälsningen hos mig! =) Så fint ni gjort till festen, hoppas ni får en trevlig kväll imorgon! /Petra

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev :-) Ser fram emot vår "Julfest"
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  4. Vaaaa!! Det är ju helt otroligt hur folk bär sig åt!! Ja herregud...

    Kul med julfest, ser mysigt ut och fina servetter!! Och vilken superfin ljusstake i förra inlägget, en sån vill jag ju har i julklapp :))

    Stöööörsta kraaaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera