fredag 9 december 2011

Fredagsmys och julgodis!

Julfesten igår var jätterolig.
Tack alla arbetskamrater för en trevlig kväll!
Här är det "festkommitén" som hälsar gästerna välkomna.

Anette, Ulrika och jag.
De andra korten behåller vi för oss själva ;)

Idag har det varit riktigt skitväder igen. Jag var ute med hundarna i 1,5 timme i eftermiddags (blev ingen runda på morgonen... :)). Det blåste och regnade hela tiden :(. Jag vill ha snö igen...

Till fredagsmat idag gjorde jag en Skaldjurslasagne från Anna Skipper´s program och kycklingpaj. Jag har oxå gjort det första julgodiset - seg chokladkola (så goood). Lite för tidigt egentligen, det kommer nog inte finnas något kvar till julafton... :)



Recept på lasagnen hittar du här.


Ljusen är tända och jag ska ta mig en kopp te och gosa ner mig i soffan och vänta på finalen i Idol.
Nu är det slapparkväll!


Ha nu en skön helg!!

Kram Suss

1 kommentar: