lördag 17 december 2011

Lille-jul!

Bara en vecka kvar till julafton....!!
Idag efter morgonrundan plockade jag lite ogräs innan jag gick in, jag hade hellre skottat snö....
Har varit mest plock och städning här idag. Ikväll ska vi ha goa vänner på besök. Vi brukar alltid träffas nån kväll precis innan jul och äta gott o dricka glögg. Vi har haft det som tradition sen barnen var små och det är är alltid lika roligt att träffas. Vi har husvagnscampat ihop i många år så vi har en hel del roliga minnen tillsammans. Å de andra får alltid berätta för mig var vi har varit för mina geografikunskaper är katastrofala....

Lite bilder från dagens dukning:








Nu är det bäst jag sätter fart med det sista som ska göras.
Ha en skön lördagskväll!!

Kram Suss

3 kommentarer:

  1. Kul med traditioner! Vad fint du har dukat. Här har det äntligen snöat i eftermiddag, så nu har vi några centimeter så länge det nu varar... //kram maria

    SvaraRadera
  2. Riktigt mysig och inbjudande dukning ju.
    Hoppas ni fick en riktigt trevlig kväll.
    Och att ni idag får en mysig 4:e advent, Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint du dukat- hoppas ni fick en mysig kväll!
    Kram!

    SvaraRadera