torsdag 1 december 2011

Spännande dag för Svea....

Idag har jag haft en ledig eftermiddag. Den har jag tillbringat hos min frisör (och granne :)). Det tog hela eftermiddagen, det tar tid att få bort de gråa... =).
Trodde jag skulle hinna ut med hundarna men det var ingen risk det blir ju mörkt sååå tidigt.
Har snabbfixat lite här hemma men nu ska mannen och jag snart åka med Svea till Lenhovda.
Vi ska göra en ögonlys på henne, så idag gäller det om det ska bli såna här sötnosar hos oss nästa höst?

Matte är nu lite nervös men Svea själv är helt lugn och ovetande om vad som ska göras... :)


SVEA!!
Idag ska faktiskt bloggerskan själv vara med på bild :). Här är min nya fina hårfärg, lite rött till jul är väl inte fel....?





Oj blev nästan såna bilder som man tar på de som har arresterats....!


Nu får ni hålla tummarna för att det finns några dåliga anlag på Sveas ögon.
Ha en härliga första december-kväll!


Kram Suss

1 kommentar:

  1. Vad spännande, hoppas det gick bra med Svea. Kan ju garantera dig kusinbesök (både av mig och syrran) om det skulle titta ut små ulbollar hos dig nästa höst ;)
    Fin du blev i håret med. Värmande härlig färg i detta gråa ruskväder.
    Ja, nu är det bara en månad kvar, så tiden har gått fort. Mötte din bror på willys i Lördags och han blev ju aningens förvånad. Han hade ju inte hört något om det. Men när han kom hem och skulle skvallra för Lene så visste dock hon ;)
    Ha en riktigt skön Fredag, Kram

    SvaraRadera