måndag 16 januari 2012

Fina hundar :)

Var uppe med tuppen denna morgon och kände mig utsövd. Kom i säng tidigt igår och läste i min Madonna-bok en stund innan jag släckte och då får man tillräckligt med timmar....
Ska försöka att hålla detta i a f några kvällar i veckan, läste nånstans att det är viktigt att sova minst 7 timmar per natt!

Eftersom jag var lite lat i går kväll så har jag fått vara effektivare idag. Började redan på lunchen med att köra igång tvättmaskinen. Har tvättat flera maskiner, strukit, städat och snyggat till hundarna. 
De har borstats, kammats och päls har klippts å så här fina (och trötta..) blev de :)



Chippen & Svea



Nu har klockan passerat min sovtid men jag har fått en hel del gjort ikväll :)


Enligt radion var denna dagen den deppigaste på året, jag vet inte varför men nu är den avklarad i alla fall så nu kan vi bara bli gladare :)
Sov gott goa vänner!
Kram Suss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar