onsdag 25 januari 2012

Lampan på plats...

Nu är vi inne på mitten av veckan och fort går det...
I min nya "planering" så ska denna kvällen vara en slapparkväll :)
Jag har haft fullt upp tills nu med det vanliga vardagspysslet hundpromenaden, middagslagning o dammsugning och klockan är 20.... Men nu blir det laptopen och lite tv resten av kvällen :)

Mannen min har fått upp lampan i lilla rummet


och så här blev det. Kul med lite ombyte.

Denna videkvisten var med i en bukett som jag fick för länge och står sig så här fint fortfarande.


Nu har Svea krupit in jämte soffan så jag kan kan kvällsgosa med henne. Chippen har tagit över Gustavs säng :)
Och mannen min har oxå landat i soffan så nu ska vi kolla på tv.

Tjingeling!
Kram Suss

6 kommentarer:

  1. Ja det är en hel del som ska fixas innan det blir kväller. Fint det blev med lampan, ha en skön kväll kram Mimmi. Ps hoppas du hittar någon byrå...

    SvaraRadera
  2. Å vide som ä så fint! Hade Wilma gosandes i soffan här ikväll. Wilma är våran allra första hund, jag kunde aldrig ana att det skulle vara så här med hund. Ibland känns det som hon inte är en hund när hon hasar sig fram mot mig i soffan för att komma så nära så hon kan lägga huvudet i mitt knä. Helt underbart!!!

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. gillar lampan, vill också ha en sån. mysigt ni har det i soffan :) kram!

    SvaraRadera
  4. Blev ju jättebra med lampan där.
    Ha en skön torsdag,
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ååå, har du köpt en sån lampa! Har haft ögonen på en sån ett tag, men jag har inte nån bra plats för den just nu... Längtar hem till soffmys med min Svea nu, här är bra- men borta bra hemma bäst gäller! //kram maria

    SvaraRadera
  6. Tänk vad en lite videkvist kan göra... så sött!

    Ha en mysig kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera