tisdag 24 januari 2012

Tonårsrum

I förra veckan fick min äldste son ett ryck och ville möblera om. 
Jippie tyckte jag då kanske vi kan göra lite förändringar alltid kul att få inreda lite... :)
Kanske kan det bli något i denna stilen?



Nog lite för tjejigt....
Det visade sig att den enda förändringen han gjorde var att flytta sängen men det blev en vägg som blev väldigt tom. Vi ska nu försöka få tag i en låg byrå eller kanske ett sideboard (han ska köpa en tv att sätta över). Gärna ett gammalt som vi kan måla svart eller kanske ett nytt? 
Här är Ikea´s Trollsta sideboard.


Jag försöker få in lite rutiner på vardagarna så jag får allt gjort som jag har tänkt. Vissa veckor blir det helt andra saker men när det är en vanlig vecka...
Tisdagar har jag bestämt att jag ska styrketräna (+en dag i helgen) så idag har jag varit på gymet. Mycket folk på vardagarna men jag fick mitt pass gjort och efter dusch så känner jag mig nu så nöjd :)


Nu ska jag kolla in hos alla er bloggvänner :)
Go kväll!
Kram Suss


5 kommentarer:

  1. Alltid kul att göra om hemma även om det är små förändringar :) kram

    SvaraRadera
  2. Haha, får mamma vara med och bestämma hur han ska ha det då? Den svarta från Ikea är ju både vacker och kan samtidigt ses som cool tycker jag.
    Ja visst är vårt vinterlandskap underbart. Dix blir dessutom som tokig av all bussnö.
    Ha en riktigt skön Onsdag, kram Malin och lilla Stella

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!

    Vad glad jag blir. Tack för din fina kommentar inne hos mig.
    Jag måste få säga detsamma. Man blir glad av att kika in här och läsa dina inlägg.

    Ha en fin dag! Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Hihi, får hoppas att du får vara med och ha lite åsikter:)) Det är ju inte alltid helt självklart, inte här hemma hos mig iallfall:)))) Supersnyggt med svart sideboard, både stilrent och tufft!!!

    kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får en jättehärlig måndag nu =) Ta hand om dig. Stor kram <3

    SvaraRadera