fredag 27 januari 2012

Underbara fredag!

Så var den här då denna härliga dag i veckan - fredag!
Ikväll har jag varit på Tuppeware-träff! 
Nästan lite nostalgiskt för det var väldigt länge sedan jag var på någon sådan träff... De firade tydligen 50 år så de har funnits ett tag :) Och bra produkter är det för de håller länge, ett par saker beställde jag i alla fall.

Häromdagen hittade jag denna fina bilden.


Så mycket snyggt enligt min smak ( är lite Buddha-tokig just nu...)
Bilden kommer från butiken TING UTE & INNE.
De har oxå en blogg med en massa inspirationsbilder.



Kollade lite på trädgårdar och uteplatser, man kan inte låta bli att längta lite...
Men nu är det vinter och på vår baksida ser det ut så här


så vi får njuta av snön ett tag innan det är dags för vårkänslor!

Ha nu en riktig go helg!!
Kram Suss

5 kommentarer:

  1. Men visst var det ett tag sen man var på Tupperwareparty. Riktig nostalgi.
    Skön helg till dig.
    Anita

    SvaraRadera
  2. Ja nu måste vi njuta av den underbara men dock tyvärr försenade vintern.
    Mamma försöker hinna förbi en gång i veckan iallafall för att inte missa något ;) annars är det nog Stellas moster som har rekordet i besökstid :)
    Hoppas ni fick en mysig fredag kväll och att ni får en trevlig helg,
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder, de verkar ha väldigt fina saker i den butiken! Har njutit av en lång skogspromenad med båda hundarna idag, äntligen har det frusit till så man kan gå där utan att duscha allt och alla när man kommer hem! Ha en fortsatt skön helg! //kram maria

    SvaraRadera
  4. Hej!!

    Tack för din kommentar hos mig :)

    Fina vovvar du har, älskar golden :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja jisses nu längtar man efter vår... finns det nåt bättre än takdropp och solsken:-)?

    Kram Jenny

    SvaraRadera