onsdag 15 februari 2012

Bandykväll

Idag var jag uppe i ottan, kvart i fem! Det var länge sen jag kom upp så tidigt men eftersom jag ska iväg ikväll så fick det bli en lång hundrunda och skottning på morgonen. 

Ikväll ska jag iväg på kundträff med bandy så jag är bara hemma som hastigast och klär på mig mycket kläder. Bandyhallen är minst lika kall som hockeyhallen!

Jag blir bjuden på mat men igår fixade jag en kycklingpaj till killarna, en av deras favoriter :)
Hade nytta av min nya "degplatta" som var en sak jag köpte på Tuppeware-träffen.








Nu ska jag rusa så jag inte kommer försent...
HEJA VBK!


Rapport till Österrike :)
SEGER!!
VBK vann med 3-2 (0-0)
Spännande match och framför allt i slutet, de låg under med 0-1 och 1-2 men reducerade till 2-2 och satte in 3-2 i slutminuterna.
Kul när man inte går på bandy så ofta o det blir sån vinst och VBK behövde den verkligen...

Ha en skön onsdagskväll!
Kram Suss

3 kommentarer:

  1. Ha en mysig kväll i hockeyhallen. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Brr så kallt med bandy, men kul att de vann.
    Den kycklingpajen så inte fel ut, recept mottages gärna.
    Hoppas Carine är piggare,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Mumsig paj min vän =) Idag blir det kräftpaj med hummersmak ;-)
    Kramkram

    SvaraRadera