torsdag 2 februari 2012

Drömhus....

När jag gick min kvällsrunda med hundarna (minus 12 så det bet i kinderna) gick jag förbi ett hus som jag har tittat på länge. 
Det är ett äldre hus som ligger perfekt enligt mig. Det ligger för sig själv men ändå nära till andra hus, skolor och till stan. Jag skulle gärna vilja flytta ut på landet, helst bo jämte en sjö men med tre aktiva tonåringar så skulle det bli ett evigt farande med bilen...  
Och huset är inte till salu men drömma går ju :)

Hittade denna gården på hemnet:



Den hade väl varit nåt, gott om rum till oss och stor uteplats för hundarna att leka på....



Snyggt kök, hade nog inte funkat så bra med alla Golden hår på det golvet :)


Mycket fönster mycket ljusinsläpp me like :)
Gården låg långt ifrån oss och kostade betydligt mer än vad vi skulle ha råd med men den var fin.

Nu har jag landat i soffan efter städningen. Har oxå rusat runt på stan en sväng efter jobbet. Köpt present till pappa och letat kläder till mig själv men tröttnade snabbt...

Nu ska jag läsa ikapp hos er bloggvänner.
Go kväll o imon är det fredag!
Kram Suss

5 kommentarer:

  1. Gud så fin gård! Ja det vore nåt, men att drömma är inte fel. :-)

    SvaraRadera
  2. Drömma måste man få göra! Härlig gård!
    Vi funderade oxå på att bygga mer på landet, först. Men de två äldsta tonåringarna var inte så pigga på det, så det blev inte så här heller ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åhh va härligt =)Jag vill önska dig en trevlig fredag!
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Läcker gård Susanne men jag måste säga att jag föredrar hemmet på sjuan;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  5. Vilket häftigt objekt! Förstår att du gilade det!

    SvaraRadera