tisdag 28 februari 2012

Hockeykväll

Ett snabbt lunchinlägg idag.
Direkt efter jobbet åker jag med Gustav och hundarna till Landsbro för Gustav ska träna så då passar jag på att gå med hundarna samtidigt.
När han är klar åker vi tillbaka till Vetlanda och kollar på Ludvig som har match i Sapa Arena.
Så blir min kväll :)

Här kommer några bilder på mina tacksamma växter!
När jag köpte de i blomsterhandeln så sa expediten att de var väldigt lättskötta, gjorde inget om man glömde att vattna de ibland (vilket jag gör :))




Ha en bra tisdag!
Kram Suss

5 kommentarer:

  1. Hockey, för hela slanten alltså! ;)
    Det där är nog blommor för mig, eftersom jag är usel på att sköta om blommor ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder från ditt hem!!!! Känner igen blomman, tror det är sådana jag har i vardagsrummet, tål verkligen huuuur mycket som helst!!!!! Perfekt:))

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Så praktiskt med lättsköta växter, det gillar jag. Ha en mysig kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Jättefint!

    Tack snälla du är rar du..:)

    Det är ett svart kinaskåp..jättefint!!!

    Ha en fin dag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera