måndag 27 februari 2012

Vårkläder


Scarf från H & M

Top från H & M

Kappa från VILA


Väska från H & M

Klänning från VILA

Blus från Lindex


Byxor från H & M
 

Här är lite av alla fina vårkläder jag hittade när jag var inne och kollade igår kväll!
Det kommer så mycket snyggt i härliga våriga färger.
Jag behöver verkligen byta ut min svart/gråa garderob :)

Första arbetsdagen är passerad, var lite segt idag. Har bara hunnit med en runda i skogen (innan mörkret kom...) och slängt i tvätt.
Nu ska jag ta en svängom med min kära dammsugare och hänga tvätten - en typisk måndag m a o :)

Have a good evening!
Kram Suss


2 kommentarer:

  1. Ja mycket fina våriga färger ute i butikerna nu. Vad duktig du är! själv orkar jag inte ta tag i just något idag, helt supertrött! kram

    SvaraRadera
  2. sv: Jag jobbar på kontor (statligt) och vi har ett kvällspass i veckan vi måste jobba till =) Hjälps åt lixom, men visst är det bra att dem ser vad vi gör hihi!
    Det gick bra och Eve blev nöjd =)
    KRAm i massor

    SvaraRadera