fredag 30 mars 2012

Fredag och påminnelse

Då var då den bästaste dagen här :)
Idag blir det en intensiv dag. Måste vara snabb hem efter jobbet för vid 17,30-tiden kommer flera av mina arbetskamrater med respektive hem till mig på lite förfest innan invigningsfesten som börjar kl 19 på vårt nya lager.
Var uppe innan 5 för att hinna gå en timma med hundarna får väl se hur länge jag orkar hålla igång ikväll... :)


Så här har det städats (mannen min mest då...) och förberetts med att plantera ett par nya blommor





 lite glas av olika slag och vin o öl har ställts fram




och jag plockade o pysslade lääänge i går kväll. Jag kom på att jag nog skulle ändra min klänning lite oxå... Så symaskinen åkte fram och den blev bättre efter lite ändring. Till den svarta klänning blir det då en riktigt färgglad kofta.
 Undrar om jag är ensam med denna färgklick...?? 
 
Nu hoppas vi på en trevlig kväll och en fågel viskade i mitt öra om lite av underhållningen och det lät lovande... ;)




Passar på att påminna er om Utlottningen som ni kan läsa om här!


Vill önska er alla en riktigt trevlig helg!!
Kram Suss

6 kommentarer:

  1. Åh vilken rolig dag och kväll du kommer ha! Tidig morgon dock men har man hund så har man, men de är mysiga ;-)

    Ha en underbar fredag och helg.
    Kram !

    SvaraRadera
  2. Vad roligt det låter!! Stressa inte ihjäl dig bara! Ha en trevlig kväll och vi får väl se lite bilder???!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni fick en toktrevlig kväll, och att underhållningen var bra. Själv har jag precis hämtat sonen som vart på fest så nu kan jag äntligen slappna av och sova lite.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni haft en rolig kväll igår!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Stort tack för igår! Så himla gulligt av dig/er att bjuda in till förfest. Ert härliga kök/storarum är ju som gjord för detta ;-)
    Det var verkligen en toppenkväll från början till slut! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Instämmer me föregående inlägg....;-)

      Kram Cilla

      Radera