fredag 23 mars 2012

Hemma igen

Hemma igen efter en tvådagarstripp i Stockholm.
Kort och intensivt. Jättekul att träffa kunder och få umgås med kollegor som jag inte annars träffar så ofta (mest telefonkontakt...)

Har varit hemma ett tag och gosat med (försökt i alla fall...) stackars minstingen som varit hos doktorn idag. Halsfluss! Ingen hockeycup alltså.
Något trött har jag nu glidit ned i soffan och tänker där stanna...
Ja så får det bli, bara gos med mina killar, andra saker jag borde göra får vänta tills helgen :)




Å mina fyrbenta sötnosar håller mig sällskap.

Ha en bra fortsättning på denna helg!
Kramis Suss

3 kommentarer:

  1. så tråkigt med hlsfluss! misstänker att dottern min kan ha det också, verkar vara många som har det nu. kram

    SvaraRadera
  2. Haha, dom där hundpositionerna känns igen och gör en lycklig! Ha en skön helg, kram!

    SvaraRadera
  3. Låter som ett bra val, god med killarna :) Hoppas du får en härlig helg!kram Diana

    SvaraRadera