onsdag 25 april 2012

Flera inspirationsbilder




Bilder från Sköna Hem
Lite fler inspirationsbilder i ämnet terass/altan. Gillade solstolen på sista bilden, i den skulle jag gärna ligga och lapa sol eller koppla av med en tidning på kvällen. 
Nu börjar man bli sugen på att köpa blommor till uteplatserna men vågar inte riktigt än...
Några av mina vårblommor blev förstörda vid snön och -10 grader!

Nu ska jag tillbaka till jobbet efter min lunch.
Ikväll blir det hundträning på hundklubben om inte vädret är för dåligt, just nu ser det inte så lovande ut....

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Suss

7 kommentarer:

  1. Ja jag håller också på och planerar hos mig för fullt! Härliga bilder får sparas i min inspirationsmapp!
    Kram H

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Fin inspiration! Hoppas du kommer iväg på hundträningen! Här är riktigt vårfint idag!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. Nog finns det mycket att inspireras av ! - Min käre make tycker att jag får alldeles för mycket av den varan ;) - Ja ideér på olika projekt som man skulle vilja göra, har man huvudet fullt av!
    - Måste åter igen säja hur fina hundar ni har ♥
    Ha det gott och hoppas vädret blir bättre !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hoppas du haft en bra dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder. Ha en fortsatt fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Jag går också och funderar på om man vågar plantera ut blommor. Vill ju så gärna men vågar inte riktigt än. Även om vädret är fint nu så är det bara en vecka sen vi fick snö.

    SvaraRadera