fredag 13 april 2012

Fredag med lite oro... och tävling

Fredag!!
 Veckan har varit kort och gått fort.
Idag är jag ledig för jag ska åka till sjukhuset. 
Har varit ute på promenad i skogen och ätit helgfrukost framför Gomorron-tv.
Fick oxå ett par tidningar av snälla vännen Ulrika så jag har sysselsättning i em/kväll.




Som jag har skrivit om tidigare så visade det sig att jag hade cellförändringar när jag var på rutinkontroll i höstas. Jag har varit inne en gång till och då tog de nya prover men de var inte ok. Jag ska nu in och göra en liten operation för nya prover.
Många som har gjort detta och det ska inte vara nån större fara om man har gått på kontrollerna (och jag har gått på alla jag blivit kallad till) men ändå känns det lite oroligt...
Jag ska ta det lugnt och inte anstränga mig de närmaste dagarna så jag kommer ligga i soffan och köra med mina pojkar :)




Nu är det bäst jag rusar, mannen min som ska följa med mig väntar! Huga, hoppas jag snart är hemma igen...


Vill önska er en trevlig helg redan nu!!
Kram Suss




Hemkommen och det gick bra, hade inte behövt vara så orolig...
Nu är det bara att vänta på svaret.
Har tagit lite värktabletter och nu blir det slapparkväll i soffan.


Är med och tävlar hos Dianas drömmar.




See you!
Kram Suss

15 kommentarer:

  1. Åh fy tjejen!
    Skickar dig en stor Styrke kram idag, och hoppas allt kommer gå bra!
    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. Det har jag missat!
    Många kramar från mig!
    Hoppas det går bra!

    Helena

    SvaraRadera
  3. Många kramar till dig idag och hoppas allt gått bra <3 KRAM Jenny

    SvaraRadera
  4. Ska tänka lite extra på dig idag fina Suss, om du vill följa på bloglovin klicka bara på sidan på min blogg så funkar det(alltså på bloglovinknappen)Massor med kramar och hoppas att det går bra./Diana

    SvaraRadera
  5. Hittade dej inne hos Aka!!!Fin blogg du har!!!Har läst lite jag håller förstås tummarna för dej!!!
    Lycka Till!!!
    Lotta

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder från ert toksnygga vardagsrum!!! Snygg svart stol bredvid tv-bänken också!! Gillar den gamla möbeln du visade i förra inlägget också, tycker om att blanda av nytt och gammalt!!

    Jag tror absolut inte att du behöver oroa dig för cellförändringen. Det kan ju visa förändringar utan att det behöver vara någon som helst fara.

    Önskar dig en riktigt fin helg!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Skönt att det gick bra! Se nu till att du tar det lugnt i helgen och att grabbarna ser till att serva dig :-)
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  8. Såå härligt å höra att allt gått bra och att du e hemma igen ;) sköt om dig å koppla av å ta de lugnt!!!
    Kram Ulrika <3

    SvaraRadera
  9. Skönt att det gick bra! Har haft det själv för många år sedan, vanligt är det så du behöver nog inte oroa dig men visst förstår jag att man gör det.stor kram!!!

    SvaraRadera
  10. Men lilla du!! Jag gjorde min konisering för drygt två veckor sen! Det gick också bra, jag har klarat mig bra från värk och så, nu väntar jag bara på provresultatet... Jag är inte så orolig, men eftersom min vän gick bort i cancer samma vecka, så finns det en liten gnagande känsla där iaf... Hon hade en aggressiv form av bröstcancer, så det är inte samma, men ändå...
    Krya på dig, ta det lugnt och se till att bli uppassad och läs mycket mysiga tidningar!!
    Kramar Jenny
    ps, gillar den där IKEA-stolen!!

    SvaraRadera
  11. Skönt att allt gick bra.
    Vilka härliga morgonbilder och korgstolen som skymtar ser hur härlig ut som helst.
    Ha det gott och hoppas du mår bra.
    AC

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Skönt att sjukhusbesöket gick bra!

    Vad goda rågrutorna såg ut! Jag bakar i stort sett alltid vårt bröd själv. Har ett säkert kort som alltid finns i frysen som funkar så att rosta.

    Ha en toppen lördag!
    KRam Kia

    SvaraRadera
  13. Skönt att det ändå gick bra. Har grunnat lite på dig.
    Blir ju alltid mycket tankar om snurrar även om det oftast i slutänden går bra.

    Ta nu en lugn helg och kör med grabbarna ordentligt.
    Kram från oss och en blöt puss från en dreglande liten Stella ;)

    SvaraRadera
  14. Hej Suss
    Det går säkert bra......
    å missa nu inte,,,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  15. kram och vad skönt att det gick bra på sjukhuset ....man blir alltid ju alltid orolig när man ska vänta på provresultat ...försök att hålla dig syselsatt med annat.

    Stor VARM kram

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera