torsdag 26 april 2012

Lite nytt

Igår på min promenad med hundarna var jag tvungen att hoppa in på H & M och köpa mig ett par vantar!! Jodå jag frös så om händerna och jag gillar inte att frysa....
Passade på att köpa mig en ny vårig sjal. Behövde nåt med lite färg till min svarta skinnjacka.

Var oxå inne i butiken bredvid - Parelle och köpte nytt smink ifrån Max Factor.


Har inte köpt så mycket av deras men ibland måste man testa nåt nytt...
Så nu hoppas jag på att jag ska bli vårfin :)

Ikväll ska vi på Öppet Hus på gymnasiet där vi har de 2 äldsta. De ska  jobba in måndagen ikväll.
Mannen min och jag har den dagen inarbetad så här är det bara minstingen som ska upp och gå till skolan, han är inte nöjd ;)
Verkar vara olika på olika orter hur det görs i skolorna på Valborgsmässoafton, olika om man jobbar eller om företagen stänger den dagen oxå.
Hur är det hos er?
Själv ser jag fram emot att jobba halvdag imorgon och sen ha 4 dagars ledigt!!

Ciao ciao!
Kram Suss


7 kommentarer:

  1. Helt och hållet min färg på läppstiftet! Härlig färg på sjalen, det passar nog dig jättebra!
    Fy för att behöva köpa vantar nu...
    Måtte värmen komma som de sagt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Mysigt med lite nytt och fräscht! Fin schal! Jag skulle också behöva uppdatera min sminkväska, det görs alldeles för sällan...
    Jag jobbar på den stora fabriken i Södertälje som gör mediciner ;) Astra alltså, och vi har jobbat in måndagen, annars hade jag fått jobba till 22.30 om den hade legat mitt i veckan, hua.
    Ha en supermysig start på helgen efter din kortfredag, kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Mysig sjal. Här har vi tagit lååååång ledigt ju tack vare att Jimmy tog två semesterdagar nu när han slutade. Är så skönt att ha han hemma lite extra.
    Men vädret fick gärna vara lite roligare.
    Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  4. Fina färger på sjalen :) Ha en finfin fredag kramar Diana

    SvaraRadera
  5. Jo så verkar vi också ha det, jag är ledig men barnen ska till skolan:) väldigt fin sjal! Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Vi får hoppas att vantarna läggs på hyllan denna helg, då det verkar bli lite varmare. Jättesnygg sjal!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Jättefin sjal! Hoppas ni får en mysig kväll..
    Kram

    SvaraRadera