tisdag 3 april 2012

Mer inspirationsbilder

Fler inspirerande bilder, har snöat in mig på New England hus. Tycker de är såå snygga!
Detta pampiga 
Willa Nordic
eller nån av dessa med en fin porch, skulle vara så mysigt att sitta där i en gungstol med en tekopp i handen... :)

Vårgårdahus

Vimmerbyhus
Helst av allt skulle vilja göra om ett gammalt hus till ett New England hus med porch runt stora delar av huset, en av alla mina tokiga idéer :)


Bjuder på en dagens (eller rättare sagt gårdagens) för att visa ett par jeans jag köpte i söndags. Byxor är det värsta jag vet att prova om det inte är typ "baggy-stil" som är pösiga över låren. Hade aldrig provat dem om inte expediten hade sagt att "du kommer gilla dem, det gör alla". Hon hade likadana men hon var trådsmal...
Men de var jättesköna och passade även "tjejer" i större storlek ;)



Jeansen (med stretch, hög midja o dragkedja bak) kommer från Vero Moda och passar ypperligt för de som har fotbollslår och hängmage :)
Tröjan Vero Moda, linne Bik Bok o sjal Sisters.


Nu ska jag fortsätta att städa ur skåp m m, mycket som ska bli gjort för imon kommer mina vänninor och då ska det helst vara färdigt...


Ha det gott!
Kram Suss

3 kommentarer: