onsdag 5 september 2012

Före och efter

Mina nymålade småprojekt!
Köpte denna pallen på loppis i förra veckan.
Före och efter!


Den hamnade på toaletten men den ska nog stå i hallen senare.
Även denna ljuslykta som jag visat tidigare fick bli svart!



Å ska jag vara ärlig så har jag inte målat alls! Jag har sprayat dem! Så smidigt!

Ikväll ska jag till gymet! Nu blir det äntligen lite styrketräning ;) Men nog bäst att mjukstarta efter långt uppehåll....
Sen får det bli cykelrunda med vovvarna istället för promenad idag.

Vad har ni för er denna dag?
Kram Suss

20 kommentarer:

  1. Så snyggt det blev, både pallen och ljuslyktan. Ska nog testa det där med spray nästa gång.
    Här går vi mest hemma och småplockar. Stella är fortfarande förkyld så har mest sovit hittills idag. Skönt då att ha en bolltokig hund och fri baksida med pulkabacke och åker. Så Fm rastningen blev bollsök och avrusning upp och ner i backen. Men verkade funka fint då hon nu ligger utslagen =)
    Hoppas du får en skön kväll på gymmet, och ta det lugnt ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh,så snyggt & smidigt med Sprayfärg :)
    Härligt att ta en cykelrunda med voffsen ♥...
    Lite av min dag kommer i bloggen fniss/Ha en fortsatt underbar dag!

    SvaraRadera
  3. Men så snygg pallen blev!! Ja inge fel på ljuslyktan heller ;) Men jag gillar pallen jättemycket.
    Nej någon Indiska finns inte hos oss. Det finns en kedja som heter Ishka som är typ som Indiska men som jag minns att de var för läääänge sedan...väldigt indiska och väldigt färgglada. Indiska hemma är mer trendiga medans den liknande här är mycke mera ..hur kan jag säga...hippiaktig. Ja du fattar kanske. Så det blir att leta efter vad jag vill ha med just ljus och lykta ;)
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  4. Snabbt och smidigt med sprayfärg!! Både pall och lykta är kanonfina!

    SvaraRadera
  5. Blev ju supersnyggt! Använder sprayfärg mer och mer jag med!!!
    Lycka till på träningen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Jättefint! Fast JAG hade nog behållt ljuslyktan i den grå/bruna rottingtonen, jag ;) Men snyggt blev det!!!!
    Lycka till med träningen!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Men du vad fint det blev, riktigt snyggt!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Svart är himla snyggt!! Pallen blev ju en helt annan, med en annan känsla! Kul att hitta fina grejer som man på ett lätt sätt kan fixa till så att de passar in på det sätt som man vill.

    SvaraRadera
  9. Fint! Pallen blir man ju lite avis på! Läcker modell.

    SvaraRadera
  10. snyggt.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Vilken superfin pall! Precis en sån jag vill ha! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Vad du kan, så snyggt du trollar till det!

    SvaraRadera
  13. Smart att spray! Det ser jättefint ut! Jag blir också sugen nu...har flera lyktor som jag behöver pigga upp lite.

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Jag älskar saker som går att spraya om och jag älskar spray. :) Så mycket enklare än att måla.
    Både pallen och lyktan blev jättefina.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  15. Vad fint det blev, pallen var jättesnygg tycker jag.

    Spray har jag aldrig gett in på, är det inte svårt? Tänkte om det rann lätt?

    Kram Linda

    SvaraRadera
  16. Spraya är så himla smidigt!pallen gillar jag skarpt.Kul att fynda saker som man kan måla om.kram alexandra

    SvaraRadera
  17. Åh vad snyggt det blev, vad smidigt med spraymålning:)

    Kram åsa

    SvaraRadera
  18. Vad fint det blev! Skulle vilja ha något att spraya om också nu:) kram Nilla

    SvaraRadera
  19. Och jag som trodde det var jag som gillade svart. Men jag hade nog behållt den vackra slitna bruna nyansen. Men det blev snyggt i svart oxå!
    Kram Anita

    SvaraRadera