fredag 28 september 2012

Härliga fredag!!

Då var den här härliga fredagen! Värsta mysdagen!
Det har hunnit blir fredagskväll och jag har ska snart sätta mig i soffhörnet och ha riktigt fredagsmys. Underbart!


Fått frågan var ljuslyktorna på bordet kommer ifrån. Jag har köpt dem på ett Homeparty men kommer inte ihåg vilket...

Veckan har som sagt varit intensiv så den har gått snabbt.
Hade min tidiga fredag så kl 13 gick jag hem. Sen har jag varit och tonat håret (skönt att bli av med de gråa ;)), veckohandlat och gått långrunda i skogen. Vi gick oxå förbi hockeyhallen och där utanför fanns det snö!! Svea blev som tokig och rullade runt i de små högarna. Hon är nog en av få som längtar efter vintern redan...

En av kvällarna i veckan var vi ute och åt några av oss tjejer på jobbet. Vi åkte till grannstaden Eksjö. Det är så fint i den äldre delen av staden.
Vi var bara lite i ena kanten men jag tog ett par kort, som ni kan se så spöregnade det.



Å åt gjorde vi på Keskin´s. 


Nu har vi ätit god italiensk buffé. Så mätt är jag.
En kopp te sen ska jag läsa ikapp massor inne hos er andra bloggvänner!


Önskar er alla besökare en underbar fredagskväll!!
Kram Suss

9 kommentarer:

  1. Bästa kvällen:)). Jag slutade också tidigt i dag, så skönt. Jag tog en sväng med gräsklipparen när jag kom hem. Vad gott det lät med italiensk buffé.
    Ha en fin helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ha en mysig fredags-kväll. Hoppas att min lilla vovve sköter sig.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt myyyyyyysfredag ♥...
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Fredagar är bäst!
    Ha en super trevlig helg!
    Kram från andra sidan plurret.

    SvaraRadera
  5. Älskar fredagar, hoppas du får en mysig lördag kram Diana

    SvaraRadera
  6. Helger är suveränt härliga!! Din helg ser ut att ha startat på ett bra sätt :-) Riktigt härligt! Ha en bra lördag nu också!

    SvaraRadera
  7. Låter som en härlig dag!

    Önskar dig och dina en fin lördag! Kram Maria

    SvaraRadera
  8. låter helt underbart.
    Ha en trevlig söndag nu.
    Kram

    SvaraRadera