måndag 24 september 2012

Hektisk vecka...


Fick tips här på bloggen att jag kunde hitta nån av lampona som jag vill ha på Baazar och det ligger inte långt ifrån där jag bor.
Tyvärr fanns inte den storleken jag ville ha (och mycket utsålt i de andra storlekarna...), tydligen fler än jag som vill ha dessa lampor...
Hittade en hel del fina bilder från deras hemsida.




Lite jul inspiration oxå, det är ju faktiskt bara 3 månader kvar till julafton idag ;)


Tycker det är så kul med inredning men det är svårt att få till det. Ser mycket snyggt på flera olika bloggar och en hel del av det jag vill ha finns det inte pengar till. Jag gillar många olika inredningsstilar så det blir lite blandat.
Typiskt hösten tycker jag att man inte kan se sig mätt på bilder från fin inredning och gärna vill göra om ;)


Fick passa på att göra ett snabbinlägg när datorn var till låns...
Nu väntar vovvarna på mig dags att gå ut i skogen, bara det inte hinner bli för mörkt..

Denna veckan blir hektisk. Ikväll är enda kvällen jag är hemma, bara roliga saker som jag ska iväg på så det blir helt enkelt en rolig vecka!

Önskar er en fin start på denna vecka!!
Kram Suss

18 kommentarer:

  1. så fina bilder.
    Ha en bra måndagskväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig inspiration!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Inspirerande!!!
    Det första skåpet har jag sett många gånger, oftast i rött. Det är bara sååå sjukt fint tycker jag. Skulle inte ha något emot att ha det hemma.

    Ha en fortsatt fin kväll.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  4. Fint! Men tre månader kvar, oj det är inte lång tid:) kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Det finns så mycket fint och kinaskåp står på önskelistan. Ha en fin kväll.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Håller med! Inredning är kul! Gillar också olika stilar, det är det som gör det personligt! ;) :)
    Visst finns det mycket man vill ha, men inte prioriterar för att det är dyrt.
    Ha en fortsatt fin fylld vecka!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  7. Fina bilder! Älskar inredning på hösten, så mustigt och mysigt. 3 månader till julafton säger du, det har jag inte alls tänkt på:)). Låter rätt positivt:)).
    Ha en fin tisdag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Det översta skåpet från Baazar är bara så fint och åååhhhhh vad jag skulle vilja ha ett sådant. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Dessa vackra brudskåp. Skulle gärna ägt ett sådant.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  10. Underbart brudskåp! Mamma mia, bara tre månader kvar till julafton! Tack för påminnelsen, jag som alltid försöker vara ute i god tid men liksom oftast missar det ;)
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  11. Wow....Suverän Inspiration TACK/Kram

    SvaraRadera
  12. Snyggt...skåpet är fab!

    Och tre månader till jul. Tiden rusar!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Ja, de har mycket snyggt där i Sävsjö.
    Men just det här med lampor tycker jag är extra svårt, vet inte varför. Men har ingen aning om jag jag vill ha till källaren. Hopplöst.
    Hoppas du inte regnar bort idag. Kram Malin

    SvaraRadera
  14. Lätt att bli inspirerad där! Mycket fint i den butiken!
    Kramar

    SvaraRadera
  15. Wow....Vilken Inspiration :)
    Älskar sovrummet/Ha en fin dag kram!

    SvaraRadera
  16. Bazaar har så mycket fint! Härlig Inspiration!
    Trevlig bakkväll:)

    SvaraRadera
  17. Åh, jag gillar verkligen Bazaars sortiment, de har så mycket fint!

    Ha en fin kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera