torsdag 27 september 2012

Min nya!!

Eller vår nya ;) Men det är jag som använder den mest.
Den nya bärbara datorn här på Sjuan.





Tack för tipsen om bärbar dator kontra Ipad!
Vi kom fram till att det bästa är att ha en av varje (vi är många som använder dator i familjen...) så det blev ett par för tidiga julklappar ;) 
En Ipad är beställd oxå.

Idag har jag hunnit med en skogsrunda med hundarna i alla fall.
Nu blir det tjejträff! Ikväll ska jag till vännen Heléne. Blivit mycket träffar med olika tjejer denna veckan :)

Ha en härlig torsdag, snart helg!!
Kram Suss

18 kommentarer:

  1. Kul! Bra beslut också. Jag använder båda flitigt!
    :)

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt med en ny dator och mysigt med tjejkväll, kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya datorn och den kommande Ipaden!
    Ha en trevlig kväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jag skulle verkligen också vilja ha en bärbar dator, men jag vill ju ha en ny kamera och nya objektiv också! kanske dags att köpa en trisslott!
    Ha en mysig kväll!
    kram helena

    SvaraRadera
  5. Ja man behöver båda. Är helt beroende av paddan nu men skulle inte klara mig utan datorn heller. En ny dator vill jag ha. Ha en fin kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Snygg dator ;)

    Hoppas du får en härlig kväll!!!

    Kramis Ulrika

    SvaraRadera
  7. Kul med ny dator! Visst blir det mycket datorer i ett hus med ungdomar ;)
    Paddan, lånar jag aldrig ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  8. Så kul med ny dator och bärbar är ju så skönt att ha, lätt att ta med sig:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  9. Tack för en mysig kväll....som vanligt. Läcker dator.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  10. Roligt med ny dator! Och så skoj med tjejträffar :).
    Ha det bra! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  11. Men vad himla härligt!!! Jag skulle gärna byta ut våra datorer här hemma och en Ipad står höööööööögt upp på önskelistan!!! Jättehärliga bilder i inlägget nedan också, vad trevligt och gott:))

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  12. Så kul med nya prylar, hoppas ni inte slåss om grejerna nu ;)
    Ha en riktigt mysig Fredag Kram Malin

    SvaraRadera
  13. Härliga för-julklappar! Användbart! Ha det riktigt skoj på tjejträffen!

    SvaraRadera
  14. Ja det är kul m teknikprylar!!! Hoppas ni hade en kul tjejkväll!!! Kram Sara

    SvaraRadera
  15. Vår iPad används flitigt. Som tv, som surfplatta, uppslagsverk.... Men ersätter aldrig datorn. Ska man skriva mycket, blogga, fixa o redigera mm så är datorn bäst. Jag tycker det är lite läskigt att alla ungar " ska ha" iPad. Vart tar all IT kunskap vägen..... Kram Milla

    SvaraRadera
  16. Skönt att ni slipper slås om sakerna nu!
    Kul med en ny data
    ha en fin fredag kram Elle

    SvaraRadera