måndag 29 oktober 2012

Höstlov!

Tack snälla ni för alla gulliga hälsningar!!
 Jag har varit hos mamma på sjukhuset idag och hon är lite bättre.



I lördags fm bakade jag kakor till farfar som fyllde år igår. 
Länge sedan jag bakade småkakor men nu blev det några.

Kafferep på g ;)


Bondkakor och chokladbröden har jag hämtat recepten från "Sju sorters kakor".
De goda kolasnittarna hittade på 
Leila.se
och receptet kan ni hitta här.


Nu blir det ett träningspass på gymet innan jag fortsätter med lite sysslor här hemma.
Önskar er en underbar måndagkväll!
Kram Suss

14 kommentarer:

  1. Så skönt att mammsen är lite bättre & så gottit mé kafferep...Jag kommer ;) hihi...
    Ha en fin kväll/Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att din mamma mår lite bättre. Aldrig roligt när
    nära och kära är sjuka :(

    Hoppas du haft en bra dag trots omständigheterna.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att din mamma känner sig bättre. Vad gott du bakat, gillar småkakor:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Pratade med pappa innan som pratat med Eine. Hoppas hon får komma till Linköping nu så de verkligen hittar vad det är.
    Har tänkt på er mycket idag. Ha en mysig kväll, kram Malin

    SvaraRadera
  5. Skönt att höra att hon mår bättre! Och oj så smarrigt kakor du bakat, har varit hos brorsan idag och tryckt i nig en massa kakor :).
    Hoppas du får en skön kväll! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. Vilken tur att hon mår bättre!Gud vad du bakar och grejar!
    Har du ändrat strl på bloggens sida?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Jamen det är ju så gott med småkakor fast väldigt sällan man bakar det iaf jag ;) ....och sänder en extrakram med tankar på din mamma <3

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  8. Skönt att din mamma är bättre, en fruktansvärd oro blir det när ens nära är sjuka... all Krya på sig till henne!

    Och vilka goda kakor du bakat! Ditt kafferep vill man komma på!;-)
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  9. Nu har jag hunnit läsa ikapp, vad tråkigt höra om din mamma! Men så skönt att hon mår lite bättre nu i alla fall. Förstår så väl din oro.. Hoppas hon kryar sig ordentligt nu och att ni får en mysig och skön höstlovsvecka. Fina kakor du bakat - mums!
    Stor kram Madeleine

    SvaraRadera
  10. Vad skönt att hon mår bättre. Det är inte roligt när någon nära till en är sjuk.
    Vilka mumsiga småkakor du har bakat.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  11. Va skönt att hon mår bättre! Och 7 sorters Kakor, den har jag också och bakar alltid från den (när jag bakar . inte alls ofta men ändå..) Kram Sara

    SvaraRadera
  12. Så skönt att hon mår bättre:)

    WOW kafferep, så mysigt det låter!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  13. Du är en riktig bakardrottning! Jag önskar jag hade lite av det i mig (bagarkonsten eller dina kakor, det är bara att välja).... :)

    Kramar

    SvaraRadera
  14. Vad duktig du är, ser verkligen smaskigt ut!!
    Ha det gott!
    Kram Helen

    SvaraRadera