torsdag 28 mars 2013

Mars moodboard





Mars moodboard!
Den får bli påskinspirerad här hos mig. För idag är det Skärtorsdag! 



Inte så mycket påskpynt i det här huset men en höna som jag fick för länge sedan har fått komma ner från vinden.
Denna söta påskhare fick jag på jobbet igår...



...undrar hur länge den står här utan att bli uppäten ;)

Glöm inte kolla in fler moodboards på Fabriken.


 En arbetsdag till sen är det påskhelg! Så skönt med 4 lediga dagar!!
Vi ska träffa familjen och vänner, promenera, gymträna, laga mat, baka och äta gott ;)
 Läsa bok, läsa viktig information (inför Svea´s valpar) titta på film och förhoppningsvis ska jag starta en blogg till (oxå inför Svea´s valpar...)

Det är vad jag har tänkt denna helgen och vi hoppas på vackert vårväder oxå!


Ikväll ska jag hem till söta vännen på mat och vin. Länge sedan vi träffades så det ska bli jättemysigt!


Önskar er en riktigt 
GLAD PÅSK!!

Hoppas ni får en härlig helg!
Kramisar



25 kommentarer:

  1. Det låter som en bra plan för påsken! Hoppas den blir vilsam och solig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en riktigt mysig påskhelg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Fin moodboard! Grattis till mellansonen också. Glad påsk! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Vi ser med spänning fram emot att få se Sveas valpar, men lite farligt blir det också för valpsjukan sätter
    lätt in med sådana bilder!
    Önskar dig en skön och GLAD PÅSK!
    Melody med matte

    SvaraRadera
  5. Mysig tupp och vilken goding till påskhare. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Glad Påsk! Hoppas att du får en underbar ledighet :) Jag jobbar halva dagen idag sen ska jag hem och pynta. Fina bilder! Kram

    SvaraRadera
  7. Vackert........
    Glad Påsk pårej/Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du får en fin kväll!
    GLAD PÅSK! Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en Glad Påsk! ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  10. Glad påsk till dig och de dina.
    En sådandär påskhare "knäckte" vi precis nyss till vårt kvällsfika. Det är stort med chokladharar här i Australien, precis som smågodis är i Sverige. Det blir galet mycket choklad kan jag lova.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Önskar en Glad Påsk!
    Visst är påsken en riktig godis & mat helg!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Härligt med lite långledighet och du kommer ju att ha fullt upp, ser jag ;-)
    Njut av Påsken och allt gott och glöm inte att tanka kvasten i kväll!!
    KRAM Judita

    SvaraRadera
  13. Låter som en härlig helg med lite av allt...
    Grattis till sonens körkort!

    Ha en härlig påskhelg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  14. Önskar dig en riktigt härlig påskhelg! :)
    Kram Catarina

    SvaraRadera
  15. Glad påsk till dej med;))
    Här blir det lugnt förutom på lördag...då blir det fest här!
    Men det hinns säkert med några promenader och annat mys också;)
    ha det gott!
    Kramisar

    SvaraRadera
  16. Önskar dig en härlig påskhelg
    kram
    AC

    SvaraRadera
  17. Fint moodboard !! Glad påsk till dig också, kram

    SvaraRadera
  18. Fin moodboard. Hoppas du får njuta härliga lediga dagar. Kram.

    SvaraRadera
  19. Härlig påsk önskar jag dig!
    Kram från Sabina

    SvaraRadera
  20. Fint moodboard.
    Önskar dig en glad påsk.
    Kram

    SvaraRadera
  21. Vill önska dig en riktigt fin påsk. Kram Anette

    SvaraRadera
  22. Ha en riktigt skön och glad påsk!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  23. Önskar dig en fin påskhelg, kram

    SvaraRadera
  24. Vilken härlig påskinspiration du bjuder på!! Va spännande med valpar, när är det dags?? Kram Sara

    SvaraRadera