söndag 4 augusti 2013

Sista dagen?





Igår var det varmaste dagen hittills detta året!
Förmodligen blir det nog ingen varmare dag...
Vi njöt vi länge på altanen med tända lyktor, undrar om det blir lika skönt ikväll?

För många är det sista dagen innan jobbet och vardagen sätter igång. 
Jag som är ledig en vecka till funderar på om det var sista dagen med sol? Kan bli fint ett par dagar till såg jag så jag hoppas på det men det blir inte mycket gjort inne ;)

Idag tog jag fram ett par muggar som jag köpte i butiken "Smak och Stil" här i vår lilla stad.
En mugg till morgonens te men sen funderade jag på om jag inte skulle ha den andra som vas? 
Rif-muggarna har synts på många bloggar innan men det har inte blivit av att jag skickat efter dem lättare nu när det gick att köpa dem i butiken.





Jaa blir det små vaser eller tekoppar, vi får se...


Nu blir det hundpromenad förbi bäcken så att vovvarna får svalka sig med ett dopp!
Ha en skön sommarkväll!
Kram på er





20 kommentarer:

  1. De är fina de där muggarna. Äger två som jag använder precis som du, till både att dricka ur och som vas.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Visst har vi underbara dagar.
    Ha en fin sommarkväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Tack snälla💗

    Sååå fina är dom!

    Må så gott
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Så snygga muggar/ vaser.
    Har också en vecka kvar av semestern, underbart.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hihi, jag kan inte heller bestämma mig för om jag ska använda mina som muggar eller krukor...! Kör både och.
    Kram! Judita

    SvaraRadera
  6. Har lte kvar av semestern, sedan har jag en period till. Delar upp inför hösten...
    Jag får lite sol i veckan förstod jag nyss men sedan kommer regn.

    kramen

    SvaraRadera
  7. Supersnygga Rif-muggar och praktiskt att man kan använda dom lite som man tycker för dagen... passar både till de ena och de andra!!
    Jobbardagas imorgon för mig, så njut du av din sista vecka!
    Kramis Kate

    SvaraRadera
  8. Snyggt du har det på skänken, gillar lådorna. Muggarna är så fina.
    Skönt med en vecka till ledigt. Jag har nio dagar kvar.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Ja de där Rif-muggarna är ju bara så fina. Har önskat den svartvit randiga länge men aldrig köpt den. Hoppas att du får en fin vecka! Kram Nina

    SvaraRadera
  10. Har också Rif muggarna i rosa :) en vecka kvar på semestern kram Diana

    SvaraRadera
  11. De är fina till vilket som....Njut av din sista vecka. jag börjar jobba i morgon så jag hör hur sängen den kallar. Kram Anette

    SvaraRadera
  12. Så fina de muggarna!! Jag dricker aldrig ur dem, har dem bara som vaser och till pennor och annat:)

    Ja det har varit en härlig sommar, hoppas det går bra nu när din äldsta flyttar! Jag har också en 20-årig kille som flyttade förra hösten... ja det känns;)

    Kram Milla

    SvaraRadera
  13. Finfina muggar! Kul när det finns olika användningsområden för ett och samma ting:)
    Låter underbart skönt att få sitta på altanen i det varma kvällsvädret med tända ljus. Så fina ljusstakar även! Det liknar ett par som jag har fast ljusbruna:) Så härliga golden där nedan, så fina hundar!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Här ser det ut att bli lika varmt idag, börjar jobba efter semestern idag...

    Jag tycker de är superfina som krukor de där muggarna, som muggar med såklart!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  15. Snygg och så roligt det är när man hittar olika användningsområden för saker.
    Hoppas det blir lite sol på dig sista veckan också :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  16. Svar: jeansen köpte jag i våras och jag såg att de inte finns kvar på deras hemsida. De kan ju finnas kvar i affären om du har tur.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  17. Waoo..Så vacker mugg-vas :)
    Ha en gooer Måndag/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  18. Oj så fint du har det! Muggen har ett underbart mönster! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  19. Snygga och smart att inte bara ha till ett användningsområde:)
    Kram

    SvaraRadera