fredag 13 september 2013

Höstnytt och fredag igen!






Jag har inte riktigt hunnit med det där med höstshopping till mig själv. Har mest shoppat till hemmet.
Fast jag älskar att handla kläder just till hösten. Ett par luncher har jag fått lite tid över och gjort en snabbtur till stan.



Ett par blusar ifrån Soya Concept som jag köpt på Sandströms här i staden.


Även en längre mönstrad skjorta ifrån HM har inhandlats.

En höstjacka som jag är mycket nöjd med och en del annat har fyllt garderoben men det finns gott om plats där ändå...
Jag handlade ju nästan inga sommarkläder ;) de gillar jag inte lika mycket.



Fredag redan igen, vad veckorna går fort!
Jobbar bara halva dagen idag sen blir det gympass innan jag fortsätter med städandet i förråd m m för att få ordning efter renoveringen i källaren.
Men ikväll blir det fredags mys med tända ljus och god mat.


Önskar er en underbar fredag och helg!!
Kramisar






17 kommentarer:

  1. Kul med lite garderobsnytt och himla snyggt var det också!

    Fredagskraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite nya kläder ! Önskar dej en underbar fredag.Kram Rita

    SvaraRadera
  3. Jättefint!
    Alltid skoj med lite nytt & fräscht i garderoben:-)

    Önskar dig en fin dag
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vad kul med lite förnyelse i garderoben! Börjar bli dags för mig också, fast jag inte är så förtjust i att shoppa höstkläder. Sommarkläderna däremot...

    Låter som att du har en härlig fredag framför dig!
    Kram Eva, Tinibelli

    SvaraRadera
  5. Åh vad skoj med lite höstnytt! Så fina kläder du hittade. Tycker som du, att det är roligare med höstkläder än sommarkläder.

    Ha en riktigt bra fredag och en skön helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. fin höstshopping.
    Ha en fin helg.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Snyggt .......
    Önskar dig & de dina en härlig Fredag/Kram

    SvaraRadera
  8. Kul att du hittat lite snyggt!
    Jag bildfrossar just nu på allt snyggt jag hittar! Önskar dig en härlig fredag.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Önskar Dig detsamma, en riktigt härlig Fredag! Kramizz Laila

    SvaraRadera
  10. Jag tycker inte heller att jag höst-shoppat men jag blir ju aldrig nöjd ;) Önskar dig en underbar fredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Fina saker har du shoppat
    Har ledig dag och ska ta en sväng till staden o se om det finns något som faller i min smak
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  12. Härlig shopping!!!....och härligt med ett gym pass....jag har äntligen kommit igång med min PW och yoga också...så skönt;)).......vi ska också mysa till ikväll med ljus o god mat;).......
    Önskar dej en trevlig fredag!
    Kram bia

    SvaraRadera
  13. Snyggt. Själv skulle jag kunna shoppa hur mycket som helst just nu, så mycket snyggt finns det. Ha en skön kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  14. Så fina plagg! Och det börjar ramla in höstkläder hos mig med, det är så mycket roligare att shoppa de kläderna än sommarkläderna.

    Kram och ha en fin kväll!
    Fredrika

    SvaraRadera
  15. Jättesnyggt och mina färger! Passar så bra till allt.

    Ha en skön helg!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
  16. Jättesnygga! Särskilt den första! Har inte köpt ett enda höstplagg ännu..

    Ha en underbar helg! Kram Jenny

    SvaraRadera