onsdag 11 september 2013

Peace




Så mörkt nu när jag ska upp på morgonen. Idag tände jag ljus till frukosten för att mysa till det lite.
Ett nytt armband hänger på min arm. Med Peacemärken. Fint tycker jag ;)




Armbandet kommer från Lakewoodliving.


Svårt att hinna ta kort nu när det blir mindre och mindre dagsljus. När jag får tid över till detta på kvällen så har det redan mörknat. Fick bli fotografering nu på morgonen istället. 
Men nu är det dags att rusa till jobbet!
Ikväll ska vi till gymet vilket har varit lite dåligt med sista tiden eftersom det är mycket annat som ska göras här hemma...

Ha en härlig onsdag!
Kram på er




22 kommentarer:

  1. Supersnyggt armband! Ja nu märks det tydligt att den ljusa delen av dagen har blivit kortare. Ha en fin onsdag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vackert armband! Fint med morgonkort också...

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt!
    Ja, nu smyger sig mörkret på ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Tände oxå ljus imorse hihi så mysigt :)
    Riktigt vackert armband!

    Ha en fin dag/Kram Annmi

    SvaraRadera
  5. Jag tände också ljus imorse ,bara så mysigt .Läckert armband.Önskar dej en skön onsdag.Kram Rita

    SvaraRadera
  6. Jättefint armband, att få tända ljus gör ju morgonstarten ännu mysigare. Kramar

    SvaraRadera
  7. Jaa dom har så mycket snyggt! Men här är det sparlåga på allt, så just nu vill jag ha allt.
    Nu ska jag ut och cykla. ha en skön dag.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Snyggt armband, jag gillar peacemärket och måste kika in i den butiken!
    Ha en fin dag!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  9. Så snyggt armband! Mysigt med tända ljus en vardagsmorgon.
    Det blir mörkare och mörkare, ingen idé att streta emot :).
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Det var jättefint!

    Vi kvinnor emellan. . .
    Jag har börjat fundera. Det kan vara långt borta eller inom kort. Men har du koll?
    http://ninelin.blogg.se/2013/september/inget-syfte-langre.html

    Kram N

    SvaraRadera
  11. Fint armband. Tänk jag tänkte precis häromdagen just tvärtom, äntligen får jag bättre ljus och kan ta bättre foton.
    Kram ANette

    SvaraRadera
  12. Ja nu börjar det bli mörkare igen.
    Mysigt på ett sätt men liite jobbigt också, speciellt på morgonen när man är trött och känner sig ensammast i världen att behöva gå upp i mörkret..;-)

    Snyggt armband!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  13. Snyggt armband...helt i min smak!....jag har ett par peace örhängen ;)
    Igår gick jag en PW i en timme och ikväll ska jag ta ett yoga pass....äntligen igång!!!
    Ha en fin lill lördag.....
    Kram bia

    SvaraRadera
  14. Åh, det armbandet är så fint, har också kollat på det och nu blir
    jag ännu mer sugen på att klicka hem det :)
    Mysigt att tända lite ljus på morgonkvisten.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  15. Ja rent fotomässigt är den här mörka årstiden inte rolig alls, man får försöka ta så många bilder som möjligt när det är ljust. Ursnyggt armband som skulle passa fint till mina peaceörhängen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  16. Super snyggt armband. Hoppas det gick bra på gymmet flitiga du. Kram Anette

    SvaraRadera
  17. Jag har med mig kameran till jobbet och rusar runt på lunchen och försöker fota. Jättefint armband!

    SvaraRadera
  18. Jättefint armband....kanske dags att jag besöker Lakewood living. :-) kramiz o hoppas det gick bra på gymmet, här har det blivit 5km intervall ikväll. :-)

    SvaraRadera
  19. Jättemysigt är det nu när man får tända ljus och hösta till det. Enda nackdelen är att man inte hinner fota så mycket på kvällen...haha! Boggproblem delux:) Så fint armband du har också! Tavlorna i sovrummet är beställda från fotografiska!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  20. Så fint!
    Jag älskar peace-märken.
    Både för budskapet och formen=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  21. Jättefint, gillar verkligen peacemärket. Fint budskap och fint armband. Kram Nina

    SvaraRadera