måndag 25 november 2013

Slutet av November...





Mycket trevlig konsert var vi på igår mannen och jag. 
Vi konstaterade efteråt att när vi gillar Njudungsorkestern då börjar vi nog bli åt det äldre hållet...
Men egentligen var det inte för deras skull som vi gick dit utan för Minna, äldste sonens flickvän. Hon både drillade, dansade och sjöng en sång "I´m dreaming of a white Christmas" 
Så vackert så tårarna trillade ner för mina kinder.
Här kan ni lyssna på henne!


Efter ett väldigt hektiskt November så blir det nu lite lugnare. Hoppas på att hinna med mer pyssel här hemma men oxå mer avkoppling i detta soffhörn :)




Snart byts de bruna tonerna ut här hemma mot vitt "vinterpynt" med blandning av lite silver och svart.
En fin vit julros fick jag förra veckan av vännen som tack för att vi har passat hennes vovve.
Har handlat några nya saker idag som ska fram innan helgen...


Nu har jag bänkat mig i soffan efter gympass, promenad, en omgång med dammsugaren och sen middag...

Fin måndagskväll till er!
Kramisar





14 kommentarer:

  1. Åh, så snygga kuddar!
    Jag hade min julros ute på porchen, och den har nog frusit… hade för mig att man kunde ha den ute??? Trivs den inne i värmen? I så fall ska jag köpa en ny och ha inne!
    Fint hos dig, som vanligt!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Underbart .....
    /Kram <3

    SvaraRadera
  3. Så fint du har det. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Stressig nov och lugn dec? Tvärtom här ;-) ser ut att kunna koppla av i det soffhörnet iaf :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja nu snart kommer vi in i december då blir det lite mer stress men får ta det lugnt ändå ibland, det blir ju jul hur man än gör. Så fint du har det. Ha en fin tisdag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Fina bilder! Och vad roligt med en sådan show, jag drillade när jag var tonåring :-).
    Ha det toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Vackra bilder.
    Vad härligt att gå på en så underbar konsert. Kram.

    SvaraRadera
  8. Å vad vackert det är med julrosor !!!!
    Får nog faktiskt gå och köpa mig en i dag att ha på soffbordet.
    Lyssnade precis på din "svärdotter" på You tube.....vilken röst !!!!!!
    Förstår att du blir rörd till tårar ;))

    Kram Thess

    SvaraRadera
  9. Fint och fin blomma.
    Mysigt att få komma iväg på konsert.

    Kram N

    SvaraRadera
  10. Så vackert ni har det, brunt är fint! Och härligt med lite julpynt sen :)
    Julkonserter är så mysiga!

    Tack så mycket :) Hihi, det sa verkligen emot att förstföderskor går över tiden!
    Vi får se när vår lilla skatt kommer, som vi längtar!

    Ha en fin kväll <3 Jennie

    SvaraRadera
  11. Drillflickorna och orkestern minns jag väl från Vetlanda. Drillflickor finns det nog inga här i Enköping. Tycker det är lite kul att kolla på.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Konsert, mysigt det låter. Jultos är fint, men aldrig att jag får dem att överleva tills det är dags att plantera ut den ; P
    Kram kram Malin

    SvaraRadera