fredag 6 december 2013

Äntligen!




Igår kväll var vi på "Jul i stan". 
Ni som följer mig på Insta (hemmapasjuan) såg några bilder därifrån. Många bra sångare blandat med lite humor och brodern min var med i kören så det var extra kul att se.
Lyckad kväll!

Idag får ni se en del av vårt gästrum. Fortfarande inte riktigt bestämt hur vi ska ha det där inne!
Ibland tar det tid att veta vad man vill...
Men en del juligt har kommit in där






Dessa hyacinter, utslagna o vackra, jag får inte nog av dem, nu doftar det väldigt gott här o där här hemma.

Är det för att längtan efter julledigheten är så stor som jag tycker vardagarna är sååå sega men nu är det fredag och bara halv dag att jobba för mig!
Sen väntar tid hos frissan för att bli av med de envist gråa jag har på huvudet, ett gympass och brödbak innan fredagsmyset.
Och idag... idag har vi fått snö!
Mycket nöjda o trötta vovvar här efter promenad och bus i snön medan jag skottade ;)

Happy friday!!
KRAM




15 kommentarer:

  1. Lite avis på er snö, här kom det typ 5 flingor inatt. :-) Hade mer än gärna fått komma betydligt mer.
    Ha en skön fredag. Kramizz /Laila

    SvaraRadera
  2. Lyllos den gästen som kommer hem till er. Så fint rum! Varifrån är den liggande renen/hjorten? Kram.

    SvaraRadera
  3. Älskar renen. Fint julpyntat. I min smak. Ha en fin helg

    SvaraRadera
  4. Vilken häftig och fin ljusstake... jag hade gärna varit gäst där :)

    kram

    SvaraRadera
  5. Hallå där!
    Å vilka fina bilder! Va mysigt att ha ett gästrum att piffa i.
    Jag ler åt att du går o vrider o flyttar på julpyntet och att din man bara ler o skakar på huvudet..fniss... så är det här med..;)

    Nu har snön kommit till oss också så nu kanske det infinner sig lite julstämning på riktigt!
    Kraaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  6. Så mysigt det ser ut! Sitta i fåtöljen med en bok där skulle inte vara dumt.

    Jag tycker vardagarna rusar fram just nu. Hoppar mellan måndag och fredag och funderar på vad jag gjort emellan=))
    Kram och fin helg//Hannis

    SvaraRadera
  7. Så vackert & mysigt <3
    Jaaa...Äntligen kom snön :)

    /Fredagskram

    SvaraRadera
  8. Ser jättemysigt ut! Gillar speciellt den fina adventljusstaken!

    Ha en fin fredag!
    Malin

    SvaraRadera
  9. Vilket superfint gästrum!
    Hos oss har det inte kommit så mycket snö, men däremot så blåser det ordentligt ute. Ja, hundarna njuter verkligen av snön!
    fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  10. Jaa äntligen kom snön!!!....gillas av mej!..........fint med hyacinter.....har några st jag med, hihi.....
    Ha en trevlig helg !
    Kram bia

    SvaraRadera
  11. kanonfint gästrum ju, gillar verkligen adventljusstaken!
    Och här har vi massor av snö, så härligt!

    SvaraRadera
  12. Tur att du skrev att du har instagram så jag kan följa dig där. Kram

    SvaraRadera
  13. Julledigheten är så välkommen men snön kan vänta ett tag till. Kram Anette

    SvaraRadera
  14. Ha en fortsatt fin lördag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  15. Härliga inredningsbilder du bjuder på:) jag blir alltid glad härinne.

    Kolla gärna in min blogg idag...en underbar webshop ala julklappar:)

    Ha en fin vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvaraRadera