söndag 9 mars 2014

Firad!




Söndag och en lugn dag hemma!
Har varit mycket denna veckan så dag blir det skönt att ta dagen som den kommer. 

Jag har haft väldigt trevligt både i fredags och igår. Föreställningen igår med Thomas Pettersson "Skakad men inte störd" tyckte jag var jättebra sen hade vi en trevlig afton här hemma.
Och eftersom det idag är min födelsedag så sjöng de goda vännerna för mig redan strax efter midnatt så jag blev firad tidigt ;)
Idag har det blivit frukost på sängen med fina paket.

Nu blir det en hundpromenix i det sköna vår vädret. Jag hann inte ens med det igår....

 Gårdagens
Kavaj & kängor - HM
Tischa & byxor - Lindex






En glad 47-åring önskar er en underbar vårsöndag!!
KRAM KRAM


Hittade idag till Inspobanken!
Där det idag bidras med en söndagsbild, självklart ville jag vara med där.
Kika in där för fler bidrag.



31 kommentarer:

  1. Tjoho stort grattis!!! Härligt att bli firad!

    Superfin outfit!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. ~ Grattis finis ~

    /Kram

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS till dig!
    Supersnygg är du :-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Grattiskramar från mig! Snygg outfit. Dressad, men ändå casual. Min melodi.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hipp hipp huuurrrraaa på din dag!! Vad snygg du är, superfin outfit, bra tips tack för det! Jag skulle verkligen behöva en ny kavaj, jag använder de jag har ofta och de skulle behöva bytas ut nu.

    Önskar dig en toppendag!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Amen hej snygging och stort grattis!
    Vilket härligt väder du får på din dag..;)
    Jätte snygga kläder...helt min smak!
    Ha en alldeles speciellt underbar dag nu!
    Kraaaaaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  7. Stort grattis på din dag fining!! Kramar

    SvaraRadera
  8. Grattis! Så snygg outfit. Den föreställningen skulle jag också vilja gå på. Kramar

    SvaraRadera
  9. Stort grattis fina du !
    Snygg outfit, har också den kavajen :)

    Njut av vårsolen.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Vad fin du är och ett stort Grattis på födelsedagen!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Ohhh, så fin, både Du och kläderna! Och stort GRATTIS på Din dag. Då är vi lika unga Du & jag... Vi hade fest här med igår, Hjärtefest!
    Så fina bilder på hundarna ....!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  12. Hurra & grattis fina du på din dag!!! Bättre föselsedagsväder får man leta efter!! Krams Maria ♡♡♡

    SvaraRadera
  13. Stort grattis på din dag! Hoppas du har en riktigt fin dag. Kram Camilla

    SvaraRadera
  14. Stort grattis till dej på din dag!
    Så snygg outfit!

    SvaraRadera
  15. Stort grattis på födelsedagen. Kram.

    SvaraRadera
  16. Grattis till dej.......fin outfit också ;))...ha en härlig söndag kväll nu....
    Kram bia

    SvaraRadera
  17. Halloj!
    Låter som att du haft en riktigt härlig helg :O)
    Ett stort grattis på födelsedagen.
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  18. Stora o många grattiskramisar till fina dig. Låter som du blivit ordentligt firad o du är ursnygg i din outfit. Tina

    SvaraRadera
  19. Härligt! Ett stort grattis på födelsedagen!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  20. Grattis, snygg outfit och vilka fina hundar! Påminner om vår Charlie som vi hade förut. Fina, fina golden!

    SvaraRadera
  21. Grattis på din dag! Fin du är. Och dina vovvar är så söta.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  22. Grattis på din dag! Snygg outfit! Kramar Anita

    SvaraRadera
  23. Stort grattis och en stor kram på din dag!!

    SvaraRadera
  24. Stort Grattis till dig!
    Så snygg du är..:-)

    Må så gott
    KRAM

    SvaraRadera
  25. Så fin du är och stort grattis. Kram Anette

    SvaraRadera
  26. Ett stort grattis till dig! Fantastiskt fina bilder på dig, supersnygga kläder. Kram Jennifer

    SvaraRadera
  27. Hipp Hipp Hurra på din dag <3

    Hoppas du blivit ordentligt firad. Ser så fin och fräsch ut!

    Kram
    Helen
    http://www.vitaestilo.se/

    SvaraRadera
  28. Ett jättegrattis en dag försent. Då är jag två år äldre än dig snart.
    Vilka fina bilder på dig.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  29. Stort grattis i efterskott! Supersnygga kläder:) Kram Emma

    SvaraRadera
  30. Grattis i efterskott!
    Kram

    SvaraRadera
  31. Stort GRATTIS i efterskott! Så fina bilder på dig!
    Kram

    SvaraRadera