tisdag 22 april 2014

Utetid!










Visst har vi haft en underbar påskhelg med vackert väder! 
Vi har tillbringat mycket tid ute. Ätit måltiderna på altanen.
Påskafton var vi och köpte några nya växter som vi planterade. Vi sådde oxå en del frön, blir spännande att se om det kommer växa något...
Några penséer till baksidan blev det med.



En nyfiken Svea undrade vad jag höll på med ;)



Ny vecka är igång och redan onsdag imon dessutom har jag min korta fredag, den går nog snabbt denna veckan oxå.

Idag hämtade jag mitt pass så nu kan jag känna mig lite lugnare. Mannen min spelade golf ikväll så det blev en löparrunda med vovvarna stället för gymet. Inget snabbt tempo direkt och det berodde faktiskt på att hundarna är slöa (i a f den äldste) men vi fick frisk luft och motion ;)


Har ni haft en bra start på arbetsveckan?!
KRAM





15 kommentarer:

  1. Hallå där!
    Åå vilka fina bilder!
    Det är så härligt nu då man kan börja plantera o fixa ute. Å sitta ute o äta är ju så himla underbart. Särskillt nu såhär i början när man törstat efter sol o värme så länge.
    Va duktig du är och jag tycker som du..det vikiga är ju att man tar sig ut. Det är inte alltid det går lika snabbt eller bra som vanligt men det gör ingenting.
    Kraaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  2. Jag funderar på att börja jogga lite lätt med Lykke. Hon är ju 15 månader nu och då ska det vara okej. Hihi, undra hur det skulle gå; jag utan kondis och hon som vill lukta på allt:)
    Härliga bilder.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vad fint! Och vilket fantastiskt väder det varit!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt att man kan börja plantera & greja ute. Så fint ni har det!! I morgon börjar min arbetsvecka som bara blir en tredagars denna vecka. Krams Maria ♡♡♡

    SvaraRadera
  5. Superhärlig påsk har det varit! Och det är så kul att börja plantera och ha sig. Och kunna ta pw´s eller löpartur, lät mysigt att göra det med sina hundar!
    kram fredrika

    SvaraRadera
  6. Ja visst har vi haft en härlig påsk.
    Fint du har gjort.

    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Åh vad mysigt att få börja plantera. Tyvärr har jag inte haft någon lust än. Men en mysig påsk har vi haft med en massa sol, goda vänner och en massa god mat.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Visst är det alldeles underbart att utesäsongen precis startat. Härliga bilder bjuder du på.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ljuvligt!!!!!
    Ha en underbart fin dag
    Kram

    SvaraRadera
  10. Underbara bilder, bästa tiden är nu stor kram Diana

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga vårbilder! Inte klokt vilket väder vi har haft!! Och inte klokt vad fort tiden går!!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  12. Oerhört vackert ♡ ..
    /Kram till dig & Nospuss till fine "voffsen"

    SvaraRadera
  13. Same here i got a nice easter day ,in fact we do some fundraising stuff that time and we successfully make's people happy at the same time they helped.

    SvaraRadera
  14. Åh, vilka härliga bilder!! Det har varit en ljuvlig påsk!
    Kram Jennica

    SvaraRadera